Vagoane / Pavilioane apicole de vanzare !

Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" - prof. Ioan URSU - DETALII AICI
Bio Stup - Pastoral, Vagon, Stationar - constr. Viorel SFICHI - DETALII CONTACT si PRETURI AICI

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Urmariti-ma si pe Twitter
S-a lansat PROFUL ONLINE TV
Dragilor,

Dupa multi ani de pastoral la vagon am ajuns la o varsta care nu-mi mai permite sa tin pasul cu volumul de munca necesar unei astfel de activitati. Am hotarat sa-mi restrang activitatea la stupina si s-o reorganizez in asa fel incat sa pot filma cat mai multe lucruri interesante. De cativa ani am trecut la o stupina stationara bazata pe Bio Stupi iar pavilioanele le-am tras pe drepata si intentionez sa le vand celor interesati. Cele doua pavilioane le prezint mai jos asa cum aratau in vara lui 2009 cand le aveam in productie.

Pretul de vanzare este de 2500 Euro (usor negociabil) de bucata fara lazi si rame. Ambele au cabina atasata, pot gazdui cel putin 60 de familii de albine (unul poate gazdui chiar 70 de familii). La cerere putem discuta si despre lazi si rame late de cat de 3/4.

Daca exista doritori printre dumneavoastra, va rog sa ma sunati la Tel: 0722.786.515 pentru mai multe detalii. Eu sunt din Bacau. Daca cumva nu raspund imediat va rog sa insistati mai mult si eventual sa ma sunati dupa orele 20:00, 21:00 chiar si 22:00 pentru ca in timpul zilei sunt prins cu treaba si poate raspund mai greu.

Va multumesc !
Ioan Ursu - Proful Online



Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed: http://feeds.feedburner.com/ApiculuraOnline-ProfIoanUrsuTel0722786515

Delivered by FeedBurner

11 comentarii:

Marius spunea...

Va rog sa faceti o oferta la marius.gabriel.ivanov@gmail.com insotita pe cat este posibil de detalii si desigur poze. Va multumesc.

Roapicultura spunea...

Va rog sa imi trimiteti si mie un mail cu poze si pret-ul pavilionului la adresa: cristilucian93@gmail.com

Si daca doriti sa veniti pe forumul meu : http://roapicultura.eu/index.php pentru a ii ajuta si pe alti cu sfaturi de aproape

Virfeanu Razvan spunea...

as fi interesat de stupii respectivi , as vrea si eu un pret , imi puteti trimite pe mail rvirfeanu@yahoo.com . Astept cu interes oferta respectiva .

Anonim spunea...

Succes Dl. Prof. URSU ! Te saluta Batrinul

Anonim spunea...

Buna! Ma numesc Adrian Gornic, si m-ar interesa pretul pavilionului si evident pozele aferente.
Adresa mea de mail este: gornicadrianv@yahoo.com
Va multumesc!

Anonim spunea...

Buna seara
Felicitari pentru lectiile de apicultura de care sunt si eu ff interesat, dar am o mica curiozitate si anume: in aceste 12 DVD-uri exista si producerea apilarnilului?

Va multumesc

gogu spunea...

Vagonul este destul de bun. Problema este ca apicultura in cele mai multe zone din lumea asta nu se mai face in vagoane, si nu cu orizontali.
Cred ca asta este principalul motiv.
Asa ceva va avea succes.
http://www.miere-bucovina.ro/schite-stup-vertical-cu-12-rame.html

Anonim spunea...

DOM URSU VA SCRIU ACEST MESAJ DIN ITALIA.FAC APICULTURA CA HOBIST SI CA A DOUA MESERIE DE TREI ANI.A-SI DORI SA SPUN CA CE FACETI DVS ESTE CEVA EXTRAORDINAR SA DIVULGATI SECRETELE ACESTEI INDELTNICIRI PENTRUCA NICI IN RO SI NICI ALTUNDEVA (NIMENI!!) NU FACE ASA CEVA CE FACETI DVS SI MAI ALES GRATIS. SI VAD CA SUNT FOARTE MULTE PERSOANE LA NOI CARE VA URASC.EU VA DORESC MULTA MULTA SANATATE SI PUTERE SI SA CONTINUATI SA FACETI CEEA CE VA PLACE.EU VA URMARESC MEREU SI AM INVATAT MULTE DE LA DVS.SA MOARA DUSMANI!!!!!!!!

Adrian Martinescu spunea...

Buna dimineata,
Ma numesc Martiescu Adrian si as dori sa achizitionez prosul apicol sub forma: miere cu propolis. Anul trecut am luat de la copii dumneavoastra din Otopeni-Ilfov miere de salcam si am fost foarte foarte multumit.
Va rog sa ma ajutati si de aceasta data deoarece acest produs il trimit in Grecia la o manastire de maici (acum inca sunt in Grecia).

Va multumesc respectuos pt timpul acordat,
pot fi contactat pe email la adresa: haymartine@yahoo.com

Anonim spunea...

Domnule Ursu, doresc , daca se poate sa-mi comunicati pe e-mailul: rebecca_chandra@yahoo.com ofertele cu produsele dumneavoastra. Va multumesc anticipat!

Anonim spunea...

V-am vazut aseara la OTV si m-ia placut foarte mult emisiunea,succes in continuare.

Trimiteţi un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU