Comenzi pentru variantele de "Bio Stup - Ioan URSU" fabricate exceptional de constructorul Viorel SFICHI din Radauti - SV - Mob: 0756464196 Fix/Fax: 0230412291
Cum actioneaza
parazitul Varroa (Varoza)

Cum s-a nascut ideea
"Bio Stup - Ioan Ursu"

Alte stupine ce folosesc
"Bio Stup - Ioan Ursu"
Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" prof. IOAN URSU
CUPRINSUL ACESTUI BLOG DE APICULTURA

    2 comentarii:

    Anonim spunea...

    Buna ziua Domnule Profesor, Sunt Alexandru COTRUT si va scriu din AFRICA Centrala, Congo/ Pointe-Noire, 5 grade in Emisfera Sudica. Aici 1 oct 2013 incepe primavara cu ploi multe si zile toride; foarte putine albine dar multi copaci plini de flori si nectar ; multiple sortimente de salcami , nu le cunosc denumirea dar cu florescenta bogata si viu colorata; in oras nu am intalnit crescatori de albine , dar spre nord unde vegetatia devine si mai bogata am inteles ca sunt destui . Albinele sunt mai mari si foarte multe roiuri salbatice cu faguri prin scorburi de copaci; va urmaresc activitatea printre picaturi , cand am putin timp liber si va doresc sanatate si sa nu va dati batut, asa cum va cunosc. Eu lucrez aici de 6 luni, mi-e dor de tara, de casa, de albine. Vreau sa vin de sarbatori si va sun cu mai multe impresii din AFRICA , acest interesant si magnific continent . Cu stima ing. Alexandru COTRUT

    Ioan Olaru spunea...

    Buna ziua la toti vizitatori acestui sait , iata au trecut 2 ani decand am descoperit acest sait care ma determinat prin filmele puse la dispozitia lumi intregi sa indragesc albinele , dar mai mult ca tot sa inteleg ca o intepatura este imfirma fata de bucuria sau de daruinta albinei fata de natura .
    Prin aceste filme am inteles un lucru devotamentul uni om care a dat tot ce stia el mai bine si va mai da in continuare imformati despre viata albinelor , ajutand aceste finte ale naturi cu un stup care sa le faciliteze viata si mai ales apropierea albinei mai mult spre natura dar in acelas timp sa profite si ingrijitorul un pic din munca lor .
    Din pacate in acest timp acest om a trecut si prin necazuri care defapt a fost tradarea la sinceritatea lui aducandui multe nopti nedormite si munca asidua , oare asta este rasplata pe care o dam unui om care face cu eforturile propri , timpul propriu dedicandul unora ca noi care la un moment dat ne vom uita in trecut si vom vedea defapt ce am pierdut .
    Sunt o persoana simpla ca oricare dintre voi si cred in munca domnului profesor care defapt nu este intinsa pe 4 ani ci dimpotriva pe 3 deceni , si voi continua folosirea technici lui care este simpla dar trebuie sa o intelegi , ca sa se poata vedea acest lucru am creat si eu filme asa ca un incepator si mai ales urmand strict sfaturile trimise prin lentila camerei care defapt pot ajunge oriunde in lume .
    Daca folosit acest model de stup respectati technica folosiri inainte de al acuza ca find inpracticabil .
    Cu aceste randuri inchei si fiti ochi si urechi pentru a avea viata printre albine mai frumoasa si sa va bucurati alaturi de ele , albinele nu sunt o sursa de venit ci o metoda de viata , iubeste albina ca sa te iubeasca si ea numai bine Ioan Olaru.