ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Bio Stup - Ioan Ursu in alte stupine - Trimiteti poze / video pe stupbio@gmail.com

Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" - prof. Ioan URSU - DETALII AICI

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Urmariti-ma si pe Twitter
Filme de apicultura si pe PROFUL ONLINE TV

Daca aveti "Bio Stupi - Ioan Ursu" in stupina dumneavoastra, va rugam sa ne trimiteti poze cu ei sau link-uri cu eventuale filmulete pe adresa e-mail:  stupbio@gmail.com

Stupina domnului Daniel Samuila - Alba

Stupina domnului Ioan Olaru - Covasna

Stupina familiei Pirvutu - Dimbovita
Suntem doi tineri care ajutati de familie, am procurat 30 de Bio Stupi, iar acum suntem la momentul inmultirii si al obtinerii de matci bune, asa cum ne indrumati in filmele de pe YouTube si avand la baza informatiile de pe cele 5 volume al video manualului de apicultura. Va multumim pentru tot ceea ce faceti pentru apicultura romaneasca. Cu stima Georgiana si Claudiu Pirvutu

Stupina domnului Claudiu Danaila - Alba

Stupina domnului Constantin Sterea din Bratila/Helegiu/Bacau
Film de pe 3 Feb 2016 cu stupina comprimata la iernat (3 in 1 sau chiar 5 in 1)


Stupina domnului Gica Amzacea

Stupina domnului Valentin Moraru - Piatra Neamt

Stupina Emma si Pavel Danaila - Rahau

Stupina domnului Viorel Sfichi - Suceava

Stupina manastirii Tisa Silvestri - Bacau

Daca aveti "Bio Stupi - Ioan Ursu" in stupina dumneavoastra, va rugam sa ne trimiteti poze cu ei sau link-uri cu eventuale filmulete pe adresa e-mail:  stupbio@gmail.com

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed: http://feeds.feedburner.com/ApiculuraOnline-ProfIoanUrsuTel0722786515

Delivered by FeedBurner

10 comentarii:

Unknown spunea...

Puneti va rog un material video si cu extragerea mireii si cantitatea de miere ce se poate obtine de pe acest stup. Va multumesc!!!

cristi spunea...

Cantitatea de miere depinde de cat de puternica si sanatoasa e familia de albine din stup si apoi depinde de zona melifera si de cum e timpul la momentul culesului. Arhitectura acestui tip de stup favorizeaza obtinerea unei familii de albine puternice. Restul tine de natura. Poti sa ai cel mai puternic stup, daca nu secreta floarea, nu recoltezi nimic. Orice apicultor stie asta. La o stupina stationara unde nu se practica pastoralul, cantitatea de miere scade si mai mult. Va recomand si filmele:
"Recoltam miere de albine din Bio Stupi - Ii arat ucenicului meu cum se face si apoi trece la lucru"
"Miere de albine complet maturata din Bio Stupi - Productie 2014 - Flori de primavara, salcam, tei", "Performantele Biostupului in practica - lucrari la stupina - 19 Iulie 2013 video apicultura", etc.

Unknown spunea...

Buna ziua,
Credeti ca ar fi binevenita inlocuirea lemnului cu poliuretan sau extrudat injectat cu poliuretan (tip Amel)? Multumesc,Traian

cristi spunea...

Buna ziua domnule Traian,
Stiu ca l-am intrebat si eu mai demult pe tata despre stupii din poliuretan si mi-a spus ca exista o limita a artificialului in viata albinelor. Deocamdata lemnul este un material cu proprietati inimitabile de cate orice alt material artificial. Probail stupii din poliuretan functioneaza in asigurarea unei izolari termice foarte bune, dar nimeni nu stie ce alte efecte secundare se pot ascunde in spatele lor. Cred insa ca o certificare Bio nu poate fi data unor stupi din poliuretan.

micropablo2013@hotmail.com spunea...

Pavel Suciu
Fratilor eu zic ca daca stupul e din lemn de PAULOWNIA greutatea stupului e redusa aproape cu 30 de kg si asta e viitorul biostupului !!!
Asa ca puneti mintea la contributie !!!

cristi spunea...

Din cate stiu constructorul are deja in vedere lemnul de PAULOWNIA.

Unknown spunea...

Buna ziua. Ma numesc Nistor D din Rm.Valcea. Cit costa un stup staționar cu tot cu albine? Va multumesc

cristi spunea...

Va rog sa-l sunati pe tata la nr. de tel din titlul acestui blog si discutati cu el.

Unknown spunea...

Ma numesc Claudiu Danaila si sunt din Jud. Alba. Vreau sa va zic ca Bio-Stupii merita sa fie si in Stupina fiecaruia dintr-e Dumneavoastra. Cu ajutorul Bunului Dumnezeu am ajuns ca 90% din Stupina sa o trec pe Bio-Supi. Am la ora actuala in Bio-Stupi cca 14-17 rame cu puiet, am cladit 170 de rame 1/1 si 80-90 de rame 1/2, astazi am extras de la salcam, va zic ca daca nu aveam albina multa nu faceam fata la cules pentru ca am prins doar 3 zile de salcam si am extras binisor nu ma asteptam la cantitatea pe care am sco-so. Si inca ceva mai am sa va spun, in primavara am iesit cu 12 familii si am acum 25. Inmultitoru si Bio-Stupul iti da sansa imensa de a inmultii cu curaj. Am roi de anul acesta pe 8 rame, trebuie sa ii mai dau foite. Deasta spun caci Bio-Stupul merita, iti acorda 14 sau 18 rame cu puiet si inca ceva am exploatat tratamentul 100% natural prin folosirea Puietului de Trantor de cca 5 sau 6 ori nu mai stiu exact. Va multumesc..... Mult respect la : Ioan Ursu, Viorel Sfichi si lui Cristi (fiul lui Ioan Ursu). Va multumesc, O zi buna sa aveti.

Unknown spunea...

Vă salut din Județul Alba Localitatea Rahău. Ce vreau să vă spun de aceest model de stup, sunt foarte fascinant şi totodata mulțumit de Bio-Stup lucrez de mult cu noul model. Pentru cei ce vor să cumpere Bio-Stupi îi sfătuiesc să nu mai stea pe gânduri, Viorel (tâmplarul) işi face meseria aşa cum trebuie. Cu stimă şi mult respect Claudiu Dănăilă.

Trimiteți un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU