Cum organizam cuibul pentru familia de baza si cea din buzunar. Toamna strangem, primavara expandam.

Filmam pe 6 Septembrie 2016 la stupina unde am facut un filmulet despre cum trebuie organizat cuibul pentru familia de baza si cea din buzunar, pentru pregatirea unui iernat de calitate. Aceste filme sunt sustinute de voi si daca va sunt utile, as aprecia un Like, Share, Comment

Constantin Sterea spunea...

Buna seara.
Am urmarit filmuletul postat de dvs.si am o nelamurire,la care va solicit o indrumare:Dupa cum stiti,anul acesta,dupa greutatile intimpinate de toti apicultorii, fiind un an cu probleme,am pregatit familiile,pentru iernare,dar am pus una in familia de baza pe 8-10 rame si una in buzunarel 4-5 rame.Dupa cele vizionate,trebuie sa le modific,pentru a le aranja cuibul in familia de baza(cea mai mare pe 6-8 rame si a doua pe 4-6 rame) si ajutate cu sirop sau rame cu miere,care vor sta in buzunarel. Ca sa completez locurile goale,nu este bine sa aduc alta familie si sa o aranjez in stup,sa iernez cu trei familii si nu cu doua?Ce indrumare imi dati?
Va multumesc anticipat!