ANUNT 2019: Dragilor am ajuns la o varsta la care nu mai pot face fata singur muncii la o stupina asa mare si am hotarat sa pastrez doar strictul necesar. Mai mult, doresc sa ma axez in principal pe proiectul cu educatia elevilor la matematica iar munca la stupina imi consuma foarte mult timp. Asadar vreau sa vand surplusul de biostupi deja pregatiti cu roi pe 6 rame, cu ramele pline cu miere cu tot. Pretul unui roi este in jur de 290 RON, dar totul este negociabil in functie de cantitate si va rog sa ma sunati Tel: 0722.786.515 pentru a discuta concret ce doriti sa cumparati. Aici gasiti un film cu o prezentare

Rama din antecamera isi face treaba

Pachetele de DVD-uri "SCOALA DE APICULTURA" - prof. Ioan URSU - DETALII AICI

Cuprinsul acestui blog sau Cautati in blog

Urmariti-ma si pe Twitter
Filme de apicultura si pe PROFUL ONLINE TV

Doriti sa fiti anuntat prin E-mail cand apar postari noi pe acest blog?
Introduceti adresa E-mail:
Veti primi un E-mail cu un link pentru a va activa abonamentul. Cautati si in Junk daca nu il primiti.
Blog Feed: http://feeds.feedburner.com/ApiculuraOnline-ProfIoanUrsuTel0722786515

Delivered by FeedBurner

6 comentarii:

Anonim spunea...

Domnule profesor ma numesc Georgescu Octavian sunt din bucuresti, practi apicultura de ceva timp. As vrea sa va adresez si eu o intrebare daca se poate. Am citi la un moment dat nu imi amintesc unde.. umblatul in familia de albine in sezonul inactiv face mai rau decat bine(exceptand situaiile de urgenta cand o familie trebuie salvata de la moarte), familiile dumneavoastra nu mi se par in aceasta situatie... ba mai mult dupa ce ca niciodata nu sti daca va mai veni un zbor de curatire, cand va veni deci urmeaza a doua intrebare. De ce considerati necesar folosirea fumului? pentru ca albina sa fuga repede in jos, pe rama pentru a se pregati pentru eventuala salvare de un presupus incendiu de padure, sa isi umple gusa cu miere si sa isi poata destinde si mai mult colonul? Sper ca voi primi un raspuns adecavat la cele doua intrebari. Cu stima Georgescu Octavian

Anonim spunea...

Daca o sa mergeti la manastirea Tisa sa filmati si acolo anticamera sa vedem si acolo cum eolueaza.

Ioan Olaru spunea...

Bună seara eu nu folosesc fumul deloc la cele 2 familii ale mele doar dacă se face agresivă , camera creată are o eficiență mare intervenția la familiile de albine o faci în funcție de cum conssideri sau estimezi nevoia sau performanța care vrei să o atingi , eu personal intervin pentru a adăga turte numai bine.

Ioan Olaru spunea...

Cei care ați urmărit acest film trebuie să înțelegeți încă un lucru care va fii un plus , ăi iată ce vă spun și eu.
Încă neștiind de anticameră eu am recurs la punerea turtelor și vrând neapărat să folosesc și anticamera am procedat în felul următor. În locul ramei cu miere am folosit o ramă preparată cu înlocuitor de păstură iar deasupra am intervenit cu turtă preparată ăn casă astfel albina având acces deasupra la hrana calorică iar în anticameră la hrană proteică , folosind ulima ramă ca și cămară cu provizii am făcut un filmcare va complecta acest film cu cele explicate mai sus cu toate că la acel moment nu știam de această filmare dar este vioa lui dumnezeu intrați pe această adresă ca să urmăriți acest film despre care vam vorbit.
www.albina-online.blogspot.com

Anonim spunea...

dm profesor aceasta practica se foloseste de o viata in italia,pt noi romanii e noua.

ciprian spunea...

sunt ciprian di poiana negri,aceasta practica e veche in sprainatate.

Trimiteți un comentariu

Din respect pentru ceilalti vizitatori, va rog sa precizati si numele dumneavoastra in corpul comentariului.
Va multumesc!
prof. Ioan URSU