Sfaturi foarte utile! Organizarea cuibului si prelungirea pontei - Pregatirea iernatului de calitate

Suntem pe 19 Septembrie 2014 la stupina. De organizarea corecta a cuibului depinde urmatorul an apicol si modul in care vor ierna familiile de albine. V-ati intrebat care sunt ramele preferate de albina la iernat? Care va fi pozitia lor in cuibul organizat? Unul din secretele iernatului optim il constituie si un consum mic de mancare prin asigurarea caldurii necesare. Cum asiguram aceasta caldura? In acest film prezint in detaliu cum se face pregatirea pentru iernatul optim 3 in 1 la Bio Stup (sau 2 in 1), inclusiv prin prezentarea impachetarii in folie dubla ce are rolul de a usura hranirea stimulativa si a mentine caldura cat mai eficient posibil. Interesul meu este de a prelungi ponta matcilor cat mai mult posibil pentru a ierna cu o populatie cat mai numeroasa de albine. Mult mai multe secrete le obtineti daca veti viziona acest film! Daca il considerati util, as aprecia un Share sau Like.