Bio Stup pe vatra cumparat de un entuziat + sfaturi de inceput

Zilele acestea am fost sunat de Lucian, un tanar entuziast care a urmarit pe blog toate filmele mele si care a cumparat si primul Video Manual de Apicultura pe care l-am produs. A dorit foarte mult sa cumpere de la mine un Bio Stup pe vatra complet populat, cu mierea in el si cu cele 3 matci atasate. Am filmat cand a venit sa ia stupul si ce e mai important, am filmat si sfaturile primite la inceput de drum care sper sa fie utile si altora. Filmat pe 14 Iunie 2011.

6 comentarii:

daniel_v spunea...

Va urmaresc cu mare interes, faceti lucruri foarte interesante si utile.
Nu sunt nici macar incepator in ale apiculturii.
Bunicul meu a fost un stupar foarte bun, din 1945 pina in 1992... pana cand sa dus. Urmarind video-tutorialele dv. traiesc amintiri si nostalgii putrenice cu copilaria petrecuta alaturi de bunicul meu la stupi incercand sa-l ajut pe cat puteam. Si fara modestie contribuiam cu mare ajutor, lucru recunoscut si de bunici in perioada aceia.
Sincer va spun ca primele video-tutoriale le priveam cu lacrimi in ochi amintindu-mi exact de aceleasi lucruri pe care le facea si bunicul.
A trecut ceva timp de atunci, multe s-au schimbat.
Dar am deviat putin de la scopul acestui post...
Ma intereseaza varianta de stupi bio promovata de dv. ,bine ca incepator.
La ce suma ajunge un stup bio cu tot cu albine aproximativ la fel ca acesta?
Daca se poate posta suma.

Anonim spunea...

Daniel,
Eu sunt Cristi, baiatul prof. Ursu si ma ocup cu administrarea acestui blog. Sfatul meu este sa-l suni pe tata la telefonul afisat pe acest blog si iti va da toate detaliile.

multumesc,
--
Cristi

edi Oradea spunea...

Buna faceti o treaba foarte buna, de cand va urmaresc pe internet mam gandit sa ma apuc si eu de apicultura, va rog sa imi spuneti la ce pret dati stupul bio cu albine si la ce pret fara albine, sau macar o schita de stup. VA MULTUMESC. eduard.ionel@yahoo.com

Anonim spunea...

buna seara. urmaresc cu interes prezentarile dvs. si as vrea sa-mi trimite-ti o lista de preturi a stupilor impreuna cu accesoriile. va multumesc!
Ionut din Deva.
ank.ionutz@yahoo.com

Anonim spunea...

Buna seara Ionut,
Iti raspunde Cristi, baiatul prof. Ursu. Te-as ruga sa-l contactezi pe domnul Viorel Sfichi care este constructorul acestor stupi brevetati de tatal meu pentru ca el stie cel mai bine aceste informatii. Detaliile de contact se gasesc aici:
http://apicultura-online.blogspot.com/2011/08/bio-stupul-prof-ursu-fabricat.html

Anonim spunea...

Buna ziua,

lectiilie dvs imi amintesc de lectiile de la scoala; sunteti un bun didact cum rar se mai intalneste acum. Structura lectiilor dvs este bine pusa la punct si imi sunt de mare folos. Nu pot spune decit ca asist la o piesa de teatru la care ma ridic in piciore si aplaud- Bravo! Nu in ultimul rind multumim pentru toata activitatea dvs.