Apicultura incepatori - calitatea ramelor e cruciala - noutati de la stupina

In acest film am insistat si am dorit sa scot in evidenta importanta calitatii ramelor crescute in anii anteriori, pentru reusita proiectului. Prin reusita proiectului ma refer la faptul ca eficienta ramei claditoare de dupa grila este mult sporita de eliminarea din cuib a tuturor ramelor cu celule de trantori. Cand am gasit o rama cu puiet de trantori crescut in celule de albina (puietul ghebos), am discutat despre cele doua posibilitati: familie besmeticita sau matca trantorita. Alte lucruri interesante le puteti descoperi daca vizionati acest film. Filmat pe 15 Martie 2012.

2 comentarii:

bondyalu spunea...

Domnule profesor..am o singura intrebare..se merita sa las serviciul si sa ma apuc de albinarit?am un salariu de mizerie...ce sfat imi dati?

Anonim spunea...

Cred ca raspunsul la aceasta intrebare trebuie sa vi-l dati singur. Orice ati face, daca veti face cu pasiune veti reusi. Daca vreti insa sa va apucati de albinarit in cautarea profitului, sunt sanse mici sa reusiti. Reusita in albinarit se bazeaza in totalitate pe dragostea pentru albine.
--
cristi - admin blog