ANUNT 2017: MARI REDUCERI: Din cauza unor probleme personale sunt nevoit sa-mi restrang stupina si aceasta ar fi o ocazie unica pentru cei intersati de apicultura. Asa ca daca doriti sa cumparati familii de albine cu tot cu miere in ele, cu matci tinere si rame cu puiet sau utilaj apicol de tot felul (lazi, rame goale sau cu faguri, etc) la preturi FOARTE ATRACTIVE, va rog sa ma sunati la 0722.786.515. Sigur veti gasi ceva de care sunteti interesat. Va multumesc!
ANUNT 2017: Miere de albine din Biostupi (2016 - 15 RON/KG | 2017 - 25 RON/KG) ambalata in bidoane de 6L sau 5L precum si alte produse apicole. Mai multe detalii aici.

Sfaturi despre rame in atelierul domnului Viorel - constructorul Bio Stup

In acest film ne-am propus sa avem o discutie practica si sa aratam cum anume trebuie procedat pentru a fabrica rame noi de calitate. Veti descoperi o serie de sfaturi (unele poate le cunoasteti deja) care speram sa vina in sprijinul multora, in special al apicultorilor incepatori. Ramele de calitate sunt o componenta cheie in apicultura / stuparit si e bine sa cunostem cate ceva din secretele lor. Daca si dumneavoastra aveti comentarii, sugestii idei, etc. va rugam sa le postati. Vizionare placuta! Filmat pe 5 Decembrie 2011.

Foarte interesanta prezentarea, dar filmarea lasa mult de dorit. Daca ati gasi niste operatori mai buni s-ar intelege mai bine.
Vlad

Anonim spunea...

Daca doriti calitate exceptionala la filmare, va sfatuiesc sa achizitionati pachetele de DVD-uri Scoala de Apicultura pentru ca atat operatorul cat si camera sa de filmat sunt niste profesionisti. :) Pentru aceste filme incarcate pe Internet, aceasta camera ofera cel mai bun raport calitate/timp de uploadare etc.
--
cristi

dascip spunea...

As vrea ca toti biostupii pe care vreau sa-i cumpar sa fie inseriati, marcati cu un numar unic undeva in constructia lor (pe o placuta metalica, pe un nit sau alceva) ca masura de recuperare si dovedire cu acte in caz de furt. In zilele astea de criza e o masura indispensabila si cred ca foarte normala atata timp cat dai un ban pe el.