ANUNT 2017: MARI REDUCERI: Din cauza unor probleme personale sunt nevoit sa-mi restrang stupina si aceasta ar fi o ocazie unica pentru cei intersati de apicultura. Asa ca daca doriti sa cumparati familii de albine cu tot cu miere in ele, cu matci tinere si rame cu puiet sau utilaj apicol de tot felul (lazi, rame goale sau cu faguri, etc) la preturi FOARTE ATRACTIVE, va rog sa ma sunati la 0722.786.515. Sigur veti gasi ceva de care sunteti interesat. Va multumesc!
ANUNT 2017: Miere de albine din Biostupi (2016 - 15 RON/KG | 2017 - 25 RON/KG) ambalata in bidoane de 6L sau 5L precum si alte produse apicole. Mai multe detalii aici.

Iernatul optim al albinelor - sfaturi practice

Suntem la mica stupina a domnului Viorel SFICHI (constructorul profesionist al Bio Stupului - Ioan URSU) si ne uitam in paralel la modul cum ierneaza albinele 2 in 1 sau 3 in 1. Discutia este plina de sfaturi practice despre iernatul optim al albinelor pe care speram sa le gasiti utile. Pregatirea albinelor pentru iarna, impachetarea stupilor pentru iarna, impachetarea stupilor, pregatirea stupilor pentru iernat, iernatul albinelor, apicultura pentru incepatori, lucrari de toamna in stupina. Filmat pe 5 Decembrie 2011.

Buna ziua,ma numesc Constantin Marcel,sunt din Brasov si anul acesta am devenit apicultor cu 4 roiuri din luna iunie dupa ce in prealabil, in iarna 2010/2011l-am descoperi pe internet pe d-l profesor Ursu care m-a fascinat si ma determinat sa ma apuc de apicultura.Am cupmarat 2 stupi bio pe care i-am populat cu 4 roiuri asa cum am spus. O familie s-a dezvoltat mai mult si am fost nevoit sa o mut intr-o cutie daruita de un prieten.Asta toamna nu am reusit sa le reunesc in aceiasi cutie. Sunt ingrijorat despre cele doua familii separate. Sfatuiti-ma va rog. Pot sa le transvazez intr-o singura cutie la data aceasta 30.12.2011??si in ce conditii?? Va rog sa ma indrumati. Mii de multumiri si sa va dea Dumnezeu sanatate si putere de munca! mconstantin27@yahoo.com