Iernatul optim al albinelor - sfaturi practice

Suntem la mica stupina a domnului Viorel SFICHI (constructorul profesionist al Bio Stupului - Ioan URSU) si ne uitam in paralel la modul cum ierneaza albinele 2 in 1 sau 3 in 1. Discutia este plina de sfaturi practice despre iernatul optim al albinelor pe care speram sa le gasiti utile. Pregatirea albinelor pentru iarna, impachetarea stupilor pentru iarna, impachetarea stupilor, pregatirea stupilor pentru iernat, iernatul albinelor, apicultura pentru incepatori, lucrari de toamna in stupina. Filmat pe 5 Decembrie 2011.

Buna ziua,ma numesc Constantin Marcel,sunt din Brasov si anul acesta am devenit apicultor cu 4 roiuri din luna iunie dupa ce in prealabil, in iarna 2010/2011l-am descoperi pe internet pe d-l profesor Ursu care m-a fascinat si ma determinat sa ma apuc de apicultura.Am cupmarat 2 stupi bio pe care i-am populat cu 4 roiuri asa cum am spus. O familie s-a dezvoltat mai mult si am fost nevoit sa o mut intr-o cutie daruita de un prieten.Asta toamna nu am reusit sa le reunesc in aceiasi cutie. Sunt ingrijorat despre cele doua familii separate. Sfatuiti-ma va rog. Pot sa le transvazez intr-o singura cutie la data aceasta 30.12.2011??si in ce conditii?? Va rog sa ma indrumati. Mii de multumiri si sa va dea Dumnezeu sanatate si putere de munca! mconstantin27@yahoo.com