ANUNT 2017: MARI REDUCERI: Din cauza unor probleme personale sunt nevoit sa-mi restrang stupina si aceasta ar fi o ocazie unica pentru cei intersati de apicultura. Asa ca daca doriti sa cumparati familii de albine cu tot cu miere in ele, cu matci tinere si rame cu puiet sau utilaj apicol de tot felul (lazi, rame goale sau cu faguri, etc) la preturi FOARTE ATRACTIVE, va rog sa ma sunati la 0722.786.515. Sigur veti gasi ceva de care sunteti interesat. Va multumesc!
ANUNT 2017: Miere de albine din Biostupi (2016 - 15 RON/KG | 2017 - 25 RON/KG) ambalata in bidoane de 6L sau 5L precum si alte produse apicole. Mai multe detalii aici.

Cum putem obtine matci de calitate pornind de la o matca valoroasa de schimb linistit

Filmat pe 17 Mai 2013. Suntem la un nucleu cu o matca de slaba calitate observabila la min 08:05. Vom vedea imediat ce decizie luam aici. Intre timp vizitam un alt nucleu al carui matca (fiica a celei de schimb linistit) a inceput deja sa depuna oua. Aici vedem cum putem exploata aceste oua proaspete pentru a obtine alte botci de calitate foarte buna, folosind o familie pornitoare. In acest film explic cum putem folosi cateva nuclee aflate in diferite stadii si familia de schimb linistit pentru a pune la punct un sistem natural care sa produca numai matci selectionate si de buna calitate. Eu voi aplica si filma acest procedeu in filmele ulterioare pentru a popula acei stupi inmultitori de cate 9 nuclee cu astfel de matci pe care le pot oferi apoi spre achizitonare celor interesati.