Revizitam familia de albine filmata in "Inmultirea albinelor - cum se produce schimbul linistit de matca"

Filmat pe 16 Mai 2013. In acest film am revizitat familia de albine filmata pe 11 Mai 2011 in filmul: Inmultirea albinelor - cum se produce schimbul linistit de matca. Sunt foarte interesat (pentru obtinerea viitoare de noi matci) sa vad daca comportamentul schimbului linistit de matca s-a schimbat sau nu in urma intaririi ei cu rame cu puiet aproape de ecluzionare. Va invit sa descoperim impreuna!

Acesta este stupul care poate fi folosit de orice stupina, in special la pavilion unde imperecherea matcilor are un randament foarte scazut. Are 4 iesiri pe o parte si 5 pe celalta si o rata de succes foarte mare. Gaturile de pet folosite pe post de urdinis fac ca albina sa fie bine izolata pe suprafata stupului iar matca va gasi usor nucleul de unde a plecat la zbor. Voi reveni cu detalii in zilele urmatoare.

floryn tudurache spunea...

Sa triasca donmul profor.Tudurace Florin de la Pascani tanarul cu cele trei familii agresive. urmresc la zi filmuletele. sunt superbe si pline de informatii utile pentru noi. astept cu nerabdare sa vina ziua cand o sa vin la dvs. sa achizitionz 3 matchi inperecte si linistie ca de amele sunt satul. stima si respect.